(možné změny vyhrazeny)
Jedná se o 1. pracovní překlad, proto nemusí některé věty dávat zcela jasný smysl. Jakmile se dostaneme k dokončení překladu, tak jej upravíme. děkujeme za pochopení.
-1-
Pravidla závodu HUNT-THE-WOLF 2020
1. VŠEOBECNÉ INFORMACE O PRŮBĚHU ZÁVODU
- 1.1. Datum a termín závodu: od 2020-09-07 do 2020-09-12 (včetně)
- 1.2. Technická kontrola pro všechny a povinná zkušební jízda pro všechny kromě závodníků Adventure: 2020-09-07.
- 1.3. Místo konání Sedmihradsko, Rumunsko. Cca 1 hodinu jízdy od mezinárodního letiště Cluj-Napoca. ( Přesné umístění nyní nebude zveřejněno. Ke zveřejnění dojde až začátkem léta 2020.)
- 1.4. Denní tratě mají vzdálenost 30 – 120 kilometrů.
- 1.5. Průměrná rychlost je mezi 10 a 20 km / h – v kategorii Extreme to bude zcela jistě méně, o něco více v SxS a Crossover. Ve všech třídách jezdí závodníci denně 3 až 7 hodin, v závislosti na jejich dovednostech a v závislosti na složitosti denního terénu.
- 1.6. Všechny trasy vedou přes divokou přírodu, nenalézají se zde žádné umělé překážky. Závodníci čelí prudkým stoupáním do kopce, z kopce,skály, řeky a další přírodní překážky. Po závodních tratích divočinou organizátoři neposkytují žádnou pomoc a ani ochranu závodníků. (nebudou zde nikde stavěna žádná bezpečnostní opatření ani žádná zařízení pro zvýšení bezpečnosti.)
- 1.7. Na žádném ATV / Quad nemůže sedět více než jedna osoba.
2. REGISTRACE
- 2.1. Registrace začíná 01.01.2020
- 2.2. Registrace musí probíhat pouze na oficiální webové stránce http://raceadmin.eu/hunt-the-wolf/register.
- 2.3. Během registrace musí účastníci poskytnout pravdivé informace.
- 2.4. Pokud účastník během registrace poskytne zavádějící informace, může pořadatel zrušit jeho registraci bez náhrady.
- 2.5. Pořadatel přebírá veškerou odpovědnost za to, že žádná z poskytnutých informací nebude prodána nebo předáno třetím stranám.
- 2.6. Pořadatel může předávat informace pouze policii, lékařským nebo jiným záchranným službám.
- 2.7. Registrace je dokončena až po vyplnění všech požadovaných rubrik v registračním formuláři.
- 2.8. Startovní čísla budou přidělena automaticky po registraci:
Adventure | Crossover a SxS | Extreme |
201-299 | 101-199 | 001-099 |
Vyhrazené číslo pro výherce v loňském roce: 201 – 202 – 203 | Vyhrazené číslo pro výherce v loňském roce: 101 – 102 – 103 | Vyhrazené číslo pro výherce v loňském roce: 001 – 002 – 003 |
3. STARTOVNÉ – POPLATKY 2020 BUDOU:
- 3.1. 1 000 EUR (800 pro závodníky kategorie ADVENTURE), pokud jsou zaplaceny před 1. červnem 2020
- 3.2. 1050 € (850 pro závodníky kategorie ADVENTURE), pokud bude zaplacena mezi 1. červnem 2020 a 1. červencem 2020
- 3.3. 1100 EUR (900 pro závodníky kategorie ADVENTURE), pokud jsou zaplaceny od 1. července 2020 do 1. srpna 2020
- 3.4. 1150 EUR (950 pro závodníky kategorie ADVENTURE), pokud je zaplaceno mezi 1. srpnem 2020 – 1. zářím 2020,
- 3.5. 1 200 EUR (1 000 pro závodníky kategorie ADVENTURE), pokud je zaplaceno po 1. září
- 3.6. 50 € za licenci FRM, zdravotní prohlídky a zdravotní pojištění závodu.
- 3.7. „Veteran sleva“: v případě, že se závodník zúčastnil předchozích ročníků tohoto závodu, získá slevu 50 EUR za každý rok, kterého se účastnil, až do maximální výše 200 EUR.
- 3.8. Bývalí vítězové třídy EXTREME CLASS začínají vždy zdarma, ve třídě EXTREME, pokud je registrace dokončena zaplacením jistoty 200 € do 1. června 2020. Organizátor si jistotu ponechá, pokud nakonec vítěz z jakéhokoli důvodu neodstartuje v závodu. Pokud chce vítěz třídy Extreme přejít na jinou třídu, bude muset zaplatit běžný poplatek.
- 3.9. Pro ženy a závodníky mladší 18 let je startovné vždy 50% z aktuálního poplatku.
- 3.10. U všech závodníků, kteří létají z jakéhokoli jiného kontinentu než Evropy, je startovné vždy 50% aktuálního poplatku.
- 3.11. Nezletilí MUSÍ přinést notářský akt podepsaný rodiči.
- 3.12. Pokud z nějakého důvodu musíte zrušit registraci, vyplatíme vám odpovídajícím způsobem: Do 1.6.2020 100 € z poplatku NEVRACÍME zpět. Do 1.7.2020 nebude 200 € poplatku vráceno zpět. Do 1.8.2020 nebude 300 € poplatku vráceno zpět. Až do 1.9.2020 nebude 500 € poplatku vráceno zpět. Po 01.09.2020 nebude vráceno nic z registračního poplatku.
- 3.13. Zaplacený poplatek je na jméno. Tudíž jej nelze vrátit jiné osobě, než osobě definované při registraci.
- 3.14. Za rezervaci hotelu nebo penzionu provedené prostřednictvím pořadatele se NEPLATÍ dalších 200 EUR. V ceně vstupného není zahrnuto ubytování, strava ani jiné osobní náklady. Bude existovat velká oblast základního tábora (malý poplatek). Elektřina nebude zajištěna.
- 3.15. Mimo závodníků kategorie Adventure zahrnuje poplatek i odtah 4 kolky popř. Sxs na základnu z jakékoli silnice, na kterou lze zajet standardním vozem 4×4. Příplatek 50 EUR za záchranu vozidla z nedostupných terénních míst. Jezdci kategorie Adventure budou vždy muset zaplatit 50 € za záchranu jeho vozidla pořadatelem.
4. LICENCE ENDURO A LÉKAŘSKÁ KONTROLA
- 4.1. HUNT-THE-WOLF je schválen motocyklovou rumunskou federací (FRM).
- 4.2. Všichni účastníci musí mít licenci FRM, která bude k dispozici přímo na místě v pondělí závodního týdne.
- 4.3. Pro získání licence FRM musí účastník složit lékařskou prohlídku a získat pojištění, které bude k dispozici na místě.
- 4.4. Účastníci starší 50 let musí poskytnout poslední EKG (elektrokardiograf). Bude možnost si ošetření zaplatit podstoupit jej na místě za poplatek 5 EUR.
- 4.5. Cena licence FRM je 20 EUR (v hotovosti pro FRM zástupce)
- 4.6. Cena lékařského prohlídky bude 15 euro (v hotovosti pro FRM zástupce)
- 4.7. Cena zdravotního pojištění je 15euro (v hotovosti pro pojišťovacího makléře)
5. KATEGORIE
5.1. Závodn HUNT-THE-WOLF-2020 nabízí 4 různé kategorie: ADVENTURE, CROSSOVER, SXS a EXTREME. Při registraci online musíte zvolit kategorii, kterou chcete jet. Následně je změna třídy možná pouze jednou a pouze z obtížné třídy na snadnější třídu (= downgrading) Cena za downgrading je stanovena na 20 €.
5.2. Adventure
Pro každého, ale NIKOLI pro začátečníky. Vyžaduje se orientace v terénu a schopnost číst z aplikace GPS na osobním chytrém telefonu. Aplikace musí být kvalitní a schopná, aby mohla přijímat, ukládat a zobrazovat GPS body zaslané mailem organizátorem. Po celé dny musí být v širokých horách dosaženo různých bodů – „vlků“ (GPS-pointů). Cesta k vlkům může a musí být volena svobodně, podle vlastní vůle, řidičských schopností, orientace v krajině – obtížnost proto může být jednoduchá nebo extrémní. Doba jízdy závisí na rychlosti jízdy týmu, volbě rychlejších nebo pomalejších cest, orientaci, možnosti sledování směru GPS a nalezení bodů “ vlků“: cca. 3-7 h denně. Počítání času každého závodu končí u „posledního vlka“, definovaného organizátorem. Ale cíle musí být dosaženo nejpozději před oficiálním denním ukončení závodu. Podrobnosti viz níže. Adventure jezdci MUSÍ tvořit týmy minimálně 2 vozidel. Maximální tým
velikost je 3 vozidla na tým a 6 závodníků. Členové týmu a název týmu musí být stanoveni do 7. září 2020 během procesu registrace. Tým musí vždy začínat a končit společně. Pokud tým nezůstane pohromadě, dostane tým poprvé žlutou kartu, poté červenou kartu a je vyloučen ze závodu. Pouze (úplné) týmové hodnocení.
5.3. CROSSOVER
Pro zkušené jezdce. 100% off-road! U této kategorie je povinná stopa jízdy, kterou je třeba sledovat, jsou obtížné, úzké, strmé stoupání a klesání, diagonální jízda, skály a vysoká rychlost. Řízení tratí CROSSOVER vyžaduje vysoké řidičské schopnosti, vytrvalost a tato kategorie je nebezpečná. Nevhodné pro nezkušené jezdce. Denně budete na trati chce 3-7 hodin! Pouze jednotlivá hodnocení. Jedná se o rychlostní závod a proto budete muset jet co nejrychleji a sledovat GPS. To vše v terénu.
5.4. SIDE BY SIDE (SxS; SSV; UTV)
Pro zkušené jezdce. 100% off-road! Povinné tratě, kde bude třeba sledovat GPS, jedná se o velmi obtížnou jízdu. Čekájí Vás úzké, strmé stoupání a klesání, diagonální jízda, skály a vysoká rychlost. Řízení SXS vyžaduje vysoké řidičské schopnosti, vytrvalost. Nevhodné pro nezkušené jezdce a pro majitele SxS, kteří se zajímají spíše o vzhled svého stroje, než o jízdu. Denně budete na trati chce 3-7 hodin! Pouze individuální hodnocení.
5.5. EXTREM
Kategorie Extrem je pouze pro velmi dobré jezdce! Závodníci vstupující do třídy EXTREME musí být blázniví. Musí být ochoten přijmout velmi vysoká rizika. Tato třída je velmi nebezpečná. ATV může být naprosto zničen a jezdec musí být ochoten akceptovat riziko možných vážných zranění. 100% off-road! Povinné tratě jsou extrémně obtížné, velmi úzké, skály, dlouhé stoupání a dlouhé sjezdové tratě, off-roadová jízda na hranici rychlosti. Velmi nebezpečné pro všechny, i ty nejzkušenější závodníky. Denně na trati budete 3-7 hodin v těch nejextremnějších podmínkách, které jste kdy zažili! Pomalí závodníci by nikdy neměli dosáhnout cílové čáry před denním časem. Pouze individuální hodnocení.
5.6. MINIMÁLNÍ POČET ÚČASTNÍKŮ: Zatímco kategorie EXTREME a CROSSOVER se bude konat v každém případě, bude vytvořena i třída ADVENTURE a kategorie Side by Side. Ta bude odstartována pouze v případě, že se registruje minimálně 6 týmů v Adventure a 8 závodníků.. V případě, že těchto podmínek nebude dosaženo 2 týdny před začátkem závodu v kategorii Adventure, 5 týdnů před startem v kategorii SxS, registrovaní závodníci mohou začít v jedné z dalších kategorií. V případě, že jezdec nebude chtít závodit v jiné třídě, organizátor vrátí všechny zaplacené registrační poplatky do dne závodu.
6. POVOLENÁ VOZIDLA A TECHNICKÁ PRAVIDLA
ADVENTURE | CROSSOVER a SxS | ATV Extreme |
všechna ATV/Quad/SSV/UTV | ATV 4×4, Quad, SSV/UTV 4×4 | pouze ATV 4×4 |
- 6.1. POVINNÉ VYBAVENÍ VOZIDLA
ADVENTURE | CROSSOVER a SxS | ATV Extreme |
Bez podmínek | Kvalitní terénní pneumatiky. Smykové desky (ochrana podvozku) a naviják se důrazně doporučuje! Pro navijáky: 2 metry dlouhé lano na ochranu stromů. | 4×4, naviják s min. 7 metry dlouhým lanem a popruh na ochranu stromů min. délka 200cm. Terénní pneumatiky. Smykové desky (ochrana podvozku) jsou povinné !! |
7. TECHNICKÁ PODMÍNKY – PROHLÍDKA STROJE
- 7.1. Během technické kontroly bude kontrolováno následující: Brzdový systém (pro normální funkci) Hladina hluku výfuku Správné umístění nálepek (jak vyžadují pravidla).
- 7.2. Řidič nebo týmový mechanik musí dodat k prohlídce technicky upravené vozidlo v souladu s požadavky třídy.
- 7.3. Řidič nese veškerou odpovědnost za technický stav svého vozidla.
- 7.3. Během akce může hlavní rozhodčí technické komise zkontrolovat a překontrolovat každé vozidlo.
- 7.5. Během akce je zakázáno měnit vozidlo nebo předávat vozidlo jinému řidiči.
- 7.6. NEDOVOLUJEME Aftermarket VÝFUKY bez tlumivek. Výfukový systém bude kontrolován dBm, limit nesmí být vyšší než OEM. Pokud bude hladina hluku vyšší než u specifikací výfuků OEM, závodník nebude moci startovat. Pouze v případě, že bude výfuk opraven a znovu zkontrolován pomocí dB metru, může pilot odstartovat.
8. GPS A NAVIGACE
ADVENTURE | CROSSOVER + SIDE BY SIDE | ATV EXTREME |
Smartphone s nainstalovanou aplikací GPS. Osobní telefonní číslo musí být sděleno pořadateli. | GPS Garmin s dobrou anténou (bez aplikací navíc) a s připojením USB. Na trati s sebou musí závodník mít nabitý a zapnutý mobilní telefon a organizátorovi musí být sděleno jeho telefonní číslo. | GPS Garmin s dobrou anténou (bez aplikací navíc) a s připojením USB. Na trati s sebou musí závodník mít nabitý a zapnutý mobilní telefon a organizátorovi musí být sděleno jeho telefonní číslo. |
- 8.1. Všechna zařízení GPS musí být nastavena na anglický jazyk.
- 8.2. Při předání zařízení při registraci musí být všechna data na zařízeních vymazána.
- 8.3. Pokud data nejsou vymazána, organizátor nenese odpovědnost za jejich ztrátu či odstranění.
- 8.4. Všichni mimo závodníků kategorie ADVENTURE si musí přinést odpovídající GPS zařízení Garmin, které zvládne sledování ujeté trasy. Prosíme o kontrolu Vašich zařízení, zdali podporují Garmin Basecamp. (Zkontrolujte to doma, protože ne všechny staré zařízení Garmin jsou schopna komunikovat s nejnovějším softwarem Garmin)
- 8.5. Dané tratě vedou od začátku do cíle a musí být sledovány v daném směru.
- 8.6. Trasy na každý den se nahrávají a stahují každý večer.
- 8.7. Jezdci, kteří používájí více než jednu GPS, musí tuto skutečnost oznámit pořadateli. Pokud první GPS selže, druhá nebude brána v úvahu, pokud nebude na začátku deklarována.
- 8.8. Pokud GPS selže nebo se pokazí, je třeba alespoň 1 (jednoho) svědka k potvrzení společného dosažení dalších kontrolních bodů ověřených nejméně 1 (jedním) pracovním GPS. Stav: ztracené zařízení GPS musí být oznámeno na prvním dosaženém kontrolním bodu.
9. POVINNÉ VYBAVENÍ – DŮLEŽITÉ
ADVENTURE | CROSSOVER + SIDE BY SIDE | ATV EXTREME |
Vybavení na ochranu hrudníku, kolen, loktů, očí, helma, rukavice a pracovní obuv jsou povinné! U SSV / UTV s bezpečnostními pásy jsou povinné pouze přilby. | Vybavení na ochranu hrudníku, kolen, loktů a očí (brýle), helma, rukavice a kvalitní pracovní s obuv jsou povinné! Pouze pro SSV / UTV s bezpečnostními pásy | Vybavení na ochranu hrudníku, kolen, loktů a očí (brýle), helma, rukavice a kvalitní pracovní s obuv jsou povinné! |
- 9.1. Rozhodčí může vyloučit jezdce ze závodu, pokud nemá na sobě povinnou ochrannou výbavu nebo pokud je výstroj nevhodná pro vybranou kategorii.
- 9.2. Všichni jezdci si musí přinést minimálně 10 l pohonných hmot, které můžou být dopraveny do bodů čerpacích stanic určených pořadatelem. Jezdci kategorie ADVENTURE si musí vždy přepravovat náhradní pohonné hmoty sami.
10. BASECAMP – DEPO
10.1. Maximální rychlost v depu (v basecampu) je 5 km / h.
10.2. Pořadatel může účastníka diskvalifikovat, pokud:
Účastník překročil maximální rychlost v Basecampu (posuzováno dle jeho vlastního vnímání)
Riskuje nebo ohrožuje zdraví své i ostatních účastníků, popř. pokud ohrožuje svým jednáním jakýmkoli způsobem vybavení basecampu či ostatních závodníků.
Provádění kaskadérských a nebezpečných stylů jízdy
Poškození nebo zničení majetku druhých
10.3. Požadavky na vybavení v Depu – Basecampu:
Mít hasicí přístroj nejméně 0,5 kg pro každý stan. (možnost použití hasicího přístroje do auta)
Mít lékárničku (přísně doporučeno)
Při opravě ATV / UTV – musí být umístěna plachta pod celým strojem, aby se zabránilo pronikání benzínu nebo maziv do země.
10.4. Pokud tato pravidla nebudou dodržována, může organizátor:
Udělí varování
Dostane účastník nebo tým 2minutovou pokutu.
Diskvalifikujte závodníka, popř. celý tým ze závodu bez možnosti náhrady.
10.5. Vlastník věci je odpovědný za její zabezpečení po celém depu (Basecampu)
10.6. Organizátor nebude reagovat na krádež nebo jinak zničený majetek.
11. PARKOVÁNÍ
11.1. Od rána 2020-09-06 do 2020-09-12 bude nedaleko startu hlídané parkoviště pro závodní stroje. Vozidla zaparkovaná mimo toto parkovací místo budou zaparkována na vlastní nebezpečí.
12. DEN ZÁVODU
- 12.1. Startovní čára prvního dne bude stanovena podle následujících zásad:
- 12.2. EXTREME, SxS a CROSSOVER podle výsledku testu. Nejrychlejší jezdci si zvolí startovní pozici.
- 12.3. Třída ADVENTURE začíná sekvencí registračních čísel. Kdo se dříve zaregistroval a zaplatil všechny poplatky, vybere si jako první počáteční pozici.
- 12.4. Startovní pozice všech následujících dnů bude záviset na celkovém výsledku, nejrychlejší si vyberou jako první.
- 12.5. Všichni závodníci musí opustit startovní plochu během 15 minut po startu.
12.6. Postup oznámení startu:
- Čas zahájení bude vyhlášen každé ráno na briefingu.
- Všichni účastníci budou upozorněni na čas zahájení 15 a 5 minut před startem v místě startu.
- Všichni účastníci budou znovu upozorněni na čas startu 1 minutu předem v místě startu
- Po zobrazení nápisu „15 vteřin“ bude start během několika chvilek.
- Chybný start je +5 minut do konečného výsledku dne. Chybný start bude ověřen video záznamem.
13.OBECNÁ PRAVIDLA HTW
13.1. Všichni, s výjimkou jezdců kategorie Adventure, musí sledovat danou trať a nevybočit z dané stopy více než 100 metrů jakýmkoli směrem. Pokud opustíte stopu mimo toleranci 100 m vlevo nebo vpravo od stopy a nevrátíte se zpět do oblasti tolerance, kde jste ji opustili nebo dříve, budete na tento den diskvalifikováni.
13.2. Druhá diskvalifikace vylučuje závodníka ze závodu.
13.1. Všichni, s výjimkou jezdců Adventure, musí sledovat danou trať a nesmí se vychýlit na jakoukoli stranu o více než 100 metrů. Pokud se po opuštění oblasti tolerance 100 m vlevo nebo vpravo od stopy nevrátíte zpět do oblasti tolerance, kde jste ji opustili nebo dříve, budete na tento den diskvalifikováni.
13.3. Všichni jezdci MUSÍ ve vesnicích zpomalit na max. 50 km / h, od prvního do posledního domu. OBECNÉ RYCHLOSTNÍ OMEZENÍ 50 KM / H NA VŠECHNY ASFALTOVÉ (OBCHODNÍ) CESTY. 1 min penalizace za každý km / h nad rychlostní limit. Bude spočítat průměr všech 500 až 1000 m dlouhých úseků, zkontrolovaných později na zařízení GPS nebo sledovacích zařízeních. Zpomalte u zvířat, zejména u koní nebo při projíždění nebo předjíždění koňských povozů.
13.4. Každý závodní den končí v uvedenou hodinu odpoledne, která je stanovena na briefingu ráno. Jezdci budou pořadatelem odvoláni z tratě, pokud zbývající povolený čas závodu již neumožňuje dokončit denní trasu. Pokud je závodník mimo trať, je jezdci dána žlutá karta. Důležité upozornění: po oficiálním denním konci závodu musí všichni piloti opustit trať a jet nejjednodušší a nejrychlejší cestou zpět do depa (domů).
13.5. Během závodu není povolena žádná výměna stroje. Opravy lze provádět kdykoli, ale pro opravy není stanoven žádný časový limit při zastavení. Kdykoli je organizátor vyzván k jakékoli nouzové události (mechanické nebo lékařské), končí závodní den pro jezdce / tým, který potřebuje pomoc v nouzové situaci. Pořadatel sváží poškozené nebo nepojízdné stroje zpět do depa po každém oficiálním ukončení závodního dne, a to i v případě, že pořadatel opraví rozbité vozidlo přímo na trati, závodník nesmí tento den závod dokončit.
13.6. HUNT-THE-WOLF – hodiny, minuty a SEKUNDY jsou jediným aspektem, který se bere v úvahu pro konečné výsledky – MIMO kategorie ADVENTURE, kde záleží na počtu dosažených „vlků“ a v konečném výsledku nezáleží na čase.
13.7. Nejlepší čas vyhrává. Záleží na denních časových rozdílech k prvnímu dni. První dostane čas označen 0, ostatní rozdíl oproti prvnímu. Vítězem bude ten, kdo bude mít nejmenší časový rozdíl na 0.
13.8. Pro kategorii EXTREME: pokud jsou na konci závodu dva nejlepší časy stejné za méně než 60 sekund, pak výsledek testovacího kola se považuje za rozhodující faktor.
13.9. Nejhorší den každého závodníka / týmu ve všech kategoriích bude na konci závodu zrušen (vymazán). Bude tak učiněno před spočítáním konečných výsledků. Za nejhorší den se považuje kterýkoli den se žlutou kartou nebo den s největším časovým odstupem na vedoucího v denním dokončení (čas 0,00).
13.10. Den závodu končí v cíli nebo v čas ukončení závodního dne určeného na ranním breafingu (když je „denní daný čas závodu“ u konce); končí na „poslední“ vlk “nebo„ cílový čas “pro ADVENTURE. Cíl musí být dosažen vlastním vozidlem nebo tažen dalšími registrovanými závodníky.
13.11.Všechna zařízení GPS musí být poskytnuta pořadateli okamžitě v cíli, maximálně s 3 minutovým zpožděním – jinak se den nebude počítat.
14. DISKVALIFIKACE
14.1. Za neuposlechnutí organizátora.
14.2. Za to, že jste si navzájem nepomohli v případě nehody. Je nutné, aby se každý jezdec zastavil a zeptal se, zda je poškozený (osoba, která je v případě potřeby) v pořádku. Pokud potřebujete pomoc, musíte zavolat o pomoc. Pomocná doba se na GPS zobrazí jako doba zdržení a bude odečtena od denního výsledku. Pozor: lidé ve stavu šoků se mnohdy, že pomoc nepotřebují, proto je nutné se jich dotázat minimálně 3x.
14.3. Za nesprávné nebo nespravedlivé chování vůči jiným lidem, turistům, organizátorům / účastníkům závodu nebo jiným osobám.
14.4. Pro nepravidelnou likvidaci odpadků. Jakýkoli odpad musí být hozen do speciálních tašek nebo plechovek.
14.5. Pro závodníky bez povinného bezpečnostního vybavení: přilba, hrudník, loket, koleno, chrániče nohou, rukavice a brýle (podle požadavků třídy).
14.6. Překročení rychlostního limitu, pokud je stanoveno na více než 20 km / h (příklad: dosažení rychlosti 70 km / h nebo více) kde je povoleno překračovat 50 km / h).
14.7. Pro jezdce je přísně zakázáno konzumovat alkoholické nápoje před dosažením cíle. Každý jezdec může být zkontrolován organizátorem pomocí Alcohol-testeru, aby zjistil, zda je řidič střízlivý. Pokud je detekována hladina alkoholu v krvi pilota – je pro daný den vyloučen ze závodu. Tolerance je (0,00 na 1000).
15. DALŠÍ PRAVIDLA PRO EXTRÉM
15.1. Závodníci v EXTRÉMU (s výjimkou nouzových situací) NENÍ dovoleno přijmout pomoc od žádné jiné osoby, s výjimkou stejných závodníků ze stejné třídy nebo od organizátora. Není dovoleno přimět lidi tlačit / táhnout / držet pilota nebo ATV, nebo táhnout a upravovat lana navijáku atd.)
15.2. Každý, kdo bude viděn, natočen nebo ohlášen jako přijímající tohoto zakázaného druhu pomoci, dostane penalizi v čase 30min (půl hodiny) za každou minutu pomoci
16. DALŠÍ PRAVIDLA PRO KATEGORII ADVENTURE
Každý den bude dosaženo „vlků“. „Vlci“ jsou body GPS, které organizátoři každé ráno zasílají účastníkům mailem a musí je nahrávat aplikací GPS. Jeden „vlk“ organizátoři nazývají „poslední vlk“ předem a musí být dosažen piloty jako poslední vlk dne. Na posledním vlkovi končí čas závodu. Z posledního „vlčího“ týmy se mohou pomalu vracet na základnu, ale musí k ní dorazit před běžným časem ukončení závodu. Nejlepší je dosáhnout všech vlků a pak poslední vlk nejrychleji a základnu před „denní dobou závodu“. Jinak bude každé minutové zpoždění přidáno k času týmu jako trestný čas, 1 trest za 1 zpoždění. Každý NENÍ dosažený „vlk“ se rovná 1 hodinové penalizaci. Každý den závodu dostane tým ŽLUTOU kartu za dosažení méně než 2 „vlků“. Tým dostane 1h bonus za dosažení VŠECHNY A posledního „vlka“. U každého „vlka“ musí každý tým pořídit snímek znázorňující krajinu kolem „vlka“ A vozidla VŠECH účastníků. Na žádost pořadatelů musí být obrázek zaslán pořadateli mailem. Pořadatel má právo používat všechny tyto obrázky k marketingovým účelům.
17. VÝSLEDKY
17.1. Předběžné výsledky závodu budou vyhlášeny 2 hodiny po časovém limitu dne.
17.2. Záloha na protest je 50 EUR. Pokud generální soudce stížnost zamítne jako neopodstatněnou, záloha se nevrací. Pokud je protest oprávněný – vklad je vrácen 100%.
17.3. Konečné výsledky budou vyhlášeny po 5 dnech závodního období do 2 hodin po časovém limitu.
17.4. Pokud mají závodníci nebo týmy podezření, že výsledky jsou nesprávné, musí být všechny stížnosti podány ne později než 1 hodinu po předběžném vyhlášení výsledků. Záloha na reklamaci / protest je 50 EUR. Pokud generální soudce stížnost zamítne jako neopodstatněnou, záloha se nevrací. Pokud je protest oprávněný – vklad je vrácen 100%.
17.5. Vítězové závodu jsou vyhlášeni do 3 hodin od časového limitu (poslední denní cílový čas).
18. CENY
18.1. EXTREME:
- 1. místo: 1000 EUR v hotovosti
- 2. místo: produkty v hodnotě 500 EUR.
- 3. místo: produkty v hodnotě 200 EUR.
18.2. CROSSOVER
- 1. místo: produkty v hodnotě 500 EUR
- 2. místo: produkty v hodnotě 300 EUR.
- 3. místo: produkty v hodnotě 100 EUR.
18.3. ADVENTURE
- 1. místo: produkty v hodnotě 400 EUR
- 2. místo: produkty v hodnotě 200 EUR.
- 3. místo: produkty v hodnotě 100 EUR.
18.4. SxS
- 1. místo: produkty v hodnotě 500 EUR
- 2. místo: produkty v hodnotě 300 EUR.
- 3. místo: produkty v hodnotě 100 EUR.
19. ODPOVĚDNOST
19.1. Závodníci se účastní na vlastní nebezpečí.
19.2. Pořadatel odmítá jakoukoli odpovědnost za škody způsobené závodníky jiným lidem, jejich vlastní nebo jiný majetek nebo život.
19.3. Všichni závodníci musí podepsat prohlášení prokazující svou vlastní odpovědnost za všechny způsobené škody.
19.4. Během procesu registrace musí každý jezdec před spuštěnou videokamerou přečíst a prohlášení, s nímž nese absolutní odpovědnost za sebe a plně souhlasí s účastí na tomto závodě kde je extrémně vysoké riziko zranění popř. smrti.
19.5. Pořadatel má právo kdykoli měnit trasy, načasování a pravidla.
Závodníci uznávají skutečnost, že řízení ATV / quad / UTV a ENDURO může být velmi nebezpečné. Závody ATV / Quad / UTV jsou ještě nebezpečnější a mohou mít fatální důsledky. HUNT- THE-WOLF, propagovaný jako nejtěžší závod ATV / Quad / SXS na světě, ohrožuje život ve třídě Extreme a je velmi nebezpečný ve všech ostatních třídách a kategoriích.
HUNTTHEWOLF, nejtěžší závod ATV na světě, nezastaví žádná tragédie, ke které dojde během závodu.